ihes-gelak

Erabilgarri
Mota: Gizarte-jokoak | Asmatze-jokoak
Kodea: 00963
Egilea: DISET
Osagaiak
Lau abentura, zailtasunaren arabera sailkatuta:
Kartzelako ihesa: 1. zorroa, lehenengo aztarnak; 2. zorroa, ziegako planoa eta txartelak; 3. zorroa, azken aztarnak. Laguntzen 8 karta.
Birusa: 1. zorroa, lehenengo laguntzak; 2. zorroa, laborategiko planoa eta beste laguntzak; 3. zorroa, lau karta eta lau zorro. Laguntzen 8 karta.
Atzerako kontaketa nuklearra: 1. zorroa, mapa, lokarria eta lehenengo laguntzak; 2. maletatxoa, kodea irekitzeko; 3. zatia, puzzlea eta desaktibazio-oharra. Laguntzen 8 karta.
Azteken tenplua: 1. zorroa, sugeak eta puzzlea; 2. zorroa, tenpluko planoa, lau disko eta bi egunkari-orri; 3. zorroa, sei maskara. Laguntzen 8 karta.
Kronodeskodegailua. Laguntzen deskodegailua. 16 giltza.
Deskribapena
Jokalariek ihes egin behar dute gako guztiak asmatuz, laguntzarekin edo gabe.
Materiala
Kartoia, plastikoa…