ihes-gelak

Erabilgarri

Mota: Gizarte-jokoak  |  Asmatze-jokoak


Kodea: 00963
Egilea: DISET

Osagaiak

Lau abentura, zailtasunaren arabera sailkatuta: 

Kartzelako ihesa: 1. zorroa, lehenengo aztarnak; 2. zorroa, ziegako planoa eta txartelak; 3. zorroa, azken aztarnak. Laguntzen 8 karta.

Birusa: 1. zorroa, lehenengo laguntzak; 2. zorroa, laborategiko planoa eta beste laguntzak; 3. zorroa, lau karta eta lau zorro. Laguntzen 8 karta.

Atzerako kontaketa nuklearra: 1. zorroa, mapa, lokarria eta lehenengo laguntzak; 2. maletatxoa, kodea irekitzeko; 3. zatia, puzzlea eta desaktibazio-oharra. Laguntzen 8 karta.

Azteken tenplua: 1. zorroa, sugeak eta puzzlea; 2. zorroa, tenpluko planoa, lau disko eta bi egunkari-orri; 3. zorroa, sei maskara. Laguntzen 8 karta.

Kronodeskodegailua. Laguntzen deskodegailua. 16 giltza.


Deskribapena

Jokalariek ihes egin behar dute gako guztiak asmatuz, laguntzarekin edo gabe.

 

 


Materiala

Kartoia, plastikoa…